Sayfalar

9 Aralık 2013 Pazartesi

KİMİ RAİKKONEN’DEN İNCİLER


Formula 1’nin ‘buz adam’ lakaplı 2007 Dünya Şampiyonu Kimi Raikkonen’in medyadan pek hoşlanmadığı bilinen bir şey. Röportajlarda kısa ve doğal cevaplar veriyor. Bizim ayar verme olarak yorumladığımız ve güldüğümüz demeçleri onun için sıradan ve normal aslında.İşte bunlardan bazıları:
      1) Soru: Saatte 300 km hızla gitmek nasıl bir his?
Kimi: Normal bir his.
2)Soru: Birçok sürücü için kask özel anlamalar taşır, senin için önemi nedir?
Kimi: Kask başımı korur.
3)Soru: Kimi biraz konuşur musun?
Kimi: Evet. 1, 2, 3
4)Kendini tanımla, nelerden oluşursun?
Kimi: Herkes gibi kan, kemik ve damar.
5)Soru: Yarış hafta sonunun en heyecanlı anı nedir?
Kimi: Yarışın başlangıcı.
Soru: Peki en sıkıcı anı?
Kimi: Şu an.
6)Soru: Çaylaklar Nico Rosberg ve Scott Speed’e ne tavsiyede bulunursun?
Kimi: Umarım yol verme konusunda iyidirler.
7)Soru: Bir uzaylı ile karşılaştığını düşün. Korkar mısın, kaçar mısın yoksa konuşmaya mı çalışırsın?
Kimi: Böyle bir şey olmayacak bu yüzden düşünmem.
8)Soru: Geri dönmek nasıl bir duygu bu konuda ne hissediyorsun?(2 yıl aradan sonra Formula 1’e geri dönüşü hakkında)
Kimi: Çok normal. Araçlar aynı, insanlar aynı, aynı hikaye.
9)Yarışta Perez ile yaşadıkları olay sonrasında:
Soru: Perez ile olayı konuşacak mısın?
Kimi: Bu bir işe yaramaz, birisi suratına yumruk atmalı.
10)İnsanların benim hakkımda ne dediklerini umursamıyorum. Michael Schumacher değilim.
11)Arkamdaki sürücülerin ne yaptıklarıyla ilgilenmiyorum.
12)Medya olmasaydı Formula 1 cennet olurdu.
13)Motor sporlarına karar verdim çünkü sabahları çok erken kalkmak zorunda değilim.
14)2012 Abu Dhabi Grand Prix’inde 1.giderken takımla arasında geçen telsiz konuşması
Lotus takımı: Alonso 5 saniye arkanda ve
Kimi: Beni yalnız bırakın ne yaptığımı biliyorum.

Lotus takımı: Lastikleri sıcak tut ve
Kimi: Evet, evet, evet. Bunu her zaman yapıyorum 10 saniyede bir hatırlatmana gerek yok.
15)Soru: Kimi 2009 Belçika’dan bu yana ilk galibiyetin, duygularını anlat.
Kimi: Fazla yok gerçekten.
16)Bu sezon sonunda hangi takıma gideceği spekülasyonları yapılırken verdiği demeçler:
Soru: Red Bull’un Daniel Ricciardo’yu seçmesi hakkında ne düşünüyorsun?
Kimi: Kararın benle ilgisi yok niye bunu düşüneyim?

Soru: Alonso seni neden takım arkadaşı olarak istesin?
Kimi: Gidip ona sorun ama Ferrari için kimin yarışacağına Alonso karar vermiyor.

Soru: Tüm takımlar senin kararını bekliyor.
Kimi: Kendi işime bakıyorum. Diğerleri işlerini bana bağladıysa bu benim problemim değil.
17)Soru: Kaskınla yaptığın bir ritüelin var mı?
Kimi: Kaskı silerim böylece daha iyi görürüm.
18)Soru:  Montoyo’nun Nascar’daki başarıları için ne diyorsun?
Kimi: İlgilenmiyorum.
19)Soru: Kimi 5.sırada yer almak nasıl?
Kimi: 5.sırada yer almak gibi.

20)70li yıllardaki yarışçıların zamanında olsaydım hayatım daha kolay olurdu, kesinlikle yanlış zamanda doğmuşum.
21)Soru: Badminton'da Vettel'in seni yendiğini duydum.
Kimi: Birkaç oyun oynadık ve kazanmasına izin verdim.
22)Soru: Ralli ile Formula 1 arasındaki benzerlikler neler?
Kimi: Hala bir direksiyonum, pedalım ve 4 lastiğim var.
23)Soru: Kimi bir şeylere sinirlenir misin?
Kimi: Evet, çoğu zaman ama yarıştan çok normal hayatımda oluyordur.
Soru: Bize örnek verir misin?
Kimi: Hayır, pek değil.
Soru: Normal hayatında neler seni sinirlendirir?
Kimi: Bu tarz soruları sormaya devam edersen böyle şeyler. 
24)Alonso'nun mental oyunları hakkında Kimi: Bu adamın ne düşündüğünü umursamıyorum.
25)Ferrari'de olduğu dönemden:
Soru: Kimi Ferrari'den başka takıma gitmek ister misin?
Kimi: Muhtemelen hayır.
Soru: Kesinlikle gitmek istemezsin yani?
Kimi: Ben 'muhtemelen hayır' dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder